Time for new stuff...

Hejhopp!

Jag är väldigt ledsen för att jag har varit frånvarande denna helg men det har varit så mycket som här hänt och som jag har gjort att jag inte kunnat ta tid att sitta ner och uppdatera.
I lördags var jag och mamma på Lyckås rean och jaa... där handlade vi jätte mycket!
Ett par ridstövlar från mountain horse, ett par jodhpurs, två par ridbyxor (svarta och blå-gråa), två par ridhandskar, svarta chaps och en ridtröja.

Sedan spelade jag match och vi vann med 51-33, det gick faktiskt jättebra för mig, gjorde dom första 4 poängen och det kom bara fler under matchen.
Jag, Tippan och Nettan drog in till stan för att kolla på bio, vi såg Prinsessa och den var superbra! Älskar den och alla borde se den tycker jag.

Idag så vaknade vi efter att ha kommit hem sent, vi åkte till Coop för att handla och sedan till handen för att Nettan skulle titta på en jacka. Sedan så följde jag med kära familjen Schedin på husvisning, och det var skoj.

Nu sitter jag här och tittar på Top Model, ska göra mig iordning tidigt och gå och lägga mig så att jag orkar gå upp imorgon.

Hoppas att alla har haft en bra helg och inte är för trötta för att kunna koncentrera sig i veckan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0