the funniest thing ever...

Hej Bloggen!


Måste bara säga att jag har hört världens roligaste sak någonsin!
Tippan berättade det precis, kunde knappt tro det. Men sen var jag tvungen att
kolla upp det själv och ja... det var sant.

Ni vet att jag pratar väldigt mycket om en viss Kapten på K1.
Alltså Kapten Victor.
Det är helt sjukt, men jag och Tippan gick i tre hela veckor utan att veta
vad han hette i förnamn och nu vet jag det! Det är helt otroligt!

Så håll i er nu allihopa! Nu kommer det.

Kapten Victor heter i förnamn....


VICTOR!

Jo jag lovar. Han heter Victor Victor.
Det är så skönt att äntligen veta, även fast det kom som en överraskning.
Men en bra överraskning faktiskt.
Tycker om Kapten Victor, han är bäst. PUNKT SLUT!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0