just one day left after a whole lot of waiting...

Hejsan!

Min dator är lite seg just nu och de kommande dagarna så uppdateringen kommer att vara lite ojämn som ni kanske redan har märkt. Men ska försöka så gått det går, i alla fall när jag får låna brors dator :)

Nu är det bara en dag kvar och ni förstår inte hur mycket jag har längtat efter att gå på "Remember Me".
Morgondagens planer blir då alltså att åka till skolan och sluta kvart i tolv. Sedan ska jag åka raka vägen hem och duscha och byta om. Efter det bär det av till bästa vän Monika för hair&makeup. Käka middag hos hennes farmor, pannkaka mums! Efter det in till stan och hänga på låset så att vi får snorigt braiga platser.

Ibland är livet bra!

:)

Kommentarer
Postat av: monika

haha, jag är astaggad jag med :D

2010-03-11 @ 00:22:52
URL: http://monikanorman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0