sicko...

Gusch! Så himla trött och slutkörd. Mår illa, har ont i huvudet och halsen, känner mig febrig och förkyld...
INTE OKEJ! Var tvungen att stanna hemma idag, har inte tid med det men jag kände att jag var tvungen. Är antagligen helt slutkörd från allt skolarbete, pluggar snart ihjäl mig.

Så min dag kommer antagligen inte att bli så himlans sköjj. Kommer nog bara att sitta här i sängen med datorn i knäet och skriva klart mitt dumma hemprov i samhällskunskapen som jag aldrig kan bli klar med. Vilket suger.

Dock så planeras det utav min hjärna att kolla på The Notebook lite senare, känner att jag kan behöva gråta ut lite. Och då finns det ju ingen bättre film än den att göra det till.

jaja, önska mig lycka till med provet!

My Chemical Romance - Famous last words

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0