Good Morning Sunshine...

God morgon!

Jag har faktiskt vaknat ganska tidigt idag, första gången vid klockan åtta när alla andra var uppe och gjorde sig iordning. Fast efter en liten stund så somnade jag om och sov till klockan kvart över nio. Skönt! Dessutom så blev jag så glad nu när jag såg att solen sken och att fåglarna kvittrade utanför, snart är det våååååååår!

Kommer att lägga upp några bilder från Alla Hjärtans Dag lite senare, orkar inte just nu för jag känner mig lite seg i huvudet.

Idag så kommer jag inte att göra så väldans mycket. Ska kika på senaste avsnittet av Glee nu och om ett tag så ska jag ta en promenad med hunden upp till mormor och morfar och fika lite tror jag. Mysigt!
Hinner jag så kommer jag nog också kika lite på hemtentan som jag fick igår. Det verkar vara en uppgift som jag kommer att tycka om och det är ju inte helt fel! 


Fotat i London feb-11.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0