Just another ordinary day...

Godmorgon!
Ska snart börja bege mig till skolan för att gå på ett öppet seminarium, som vi fick reda på blev obligatoriskt att gå på igår. Från början var det frivilligt, men nu måste jag skriva en liten logg om vad det handlar om - vilket är Genus denna gång. Känns som att alla seminarier som vi går på handlar om det. Men det är ju i för sig ett intressant ämne. Dessutom ska jag träffa några klasskompisar och hämta vår tenta innan + prata med läraren om betygsättningen. Kan bli spännande.

Ikväll tror jag att det blir till att baka lite, i alla fall cupcakes. Ska skicka med mamma några till en kollega på jobbet som längtat efter dom i ett x antal veckor nu, alltid lika trevligt att känna sig uppskattad!





Ciaoi! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0