Not much going on...

Hello!

Idag har jag inte gjort sådär super mycket, vaknade vid halv sju och gjorde klart cupcakesen som mamma skulle ha med sig, sen somnade jag om och sov till halv 12! Men det var i alla fall riktigt skönt med sovmorgon!

Sen dess så har jag läst lite, kollat lite på tv och städat i köket. Har även hunnit med att vika ihop alla matchställ inför morgonsdagens turnering och fixat klart väskan som dom ska ligga i. Kände att det skulle vara lite roligare med en Haga-väska än en vanlig träningsväska. Sen så hittade jag några stora klister siffror som pappa gjorde på sitt jobb förut när jag skulle spela en cup. Så jag satte på en nolla och en fyra på väskan för att det skulle synas att den är vår (dock så står ju mitt namn redan på väskan, men men.)

Kollade nyss på senaste Vampire Diaries också, mums! Jag sitter på helspänn hela tiden och bara hoppas hoppas hoppas att det kan ordna sig som jag vill. Aja, vi får se hur det slutar!



Tjingeling! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0