Now this thing is done...

Äntligen är designen på bloggen klar, pust! Har slitit med den i tre hela dagar nu och jag kan lova att det var mer än en gång som jag hade lust att slänga ut datorn genom fönstret. Men både mitt psyke och datorn har klarat sig igenom detta! Har gjort om hela designen från scratch.

Har:
- Bytt grundmall (så att jag automatiskt fick dom snygga svarta linjerna som skärmar av).
- Fixat ett nytt litet färgtema, rosa.. fiint!
- Gjort större rubrikspalter (dom rosa).
- Ändrat textstil och storlek på rubrikerna.
- Flyttat menyn med alla inlägg och liknande till höger sida.
- Tagit bort "namngrejen" och profilbilden.
- Dessutom så har jag äntligen lyckats med att göra inläggen och headern bredare utan att något "trillar ner."
- Och såklart så är det en sprillans ny header, ganska simpel men tyckte att den var passande. (Dock så var jag tvungen att ta lite nya bilder för att ha något att välja mellan när jag gjorde den.)

Wiho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0