This is my makeover...

Förra veckan så var jag hos Mariana och fixade håret, innan så hade jag ju som sagt lite olika färger i håret och det var så många som tyckte att det var jättesnyggt och det var måånga gånger jag fick komplimanger för det, både från de jag känner och andra som jag aldrig träffat förut - lite creepy men ändå trevligt.
Så det gjorde att jag verkligen blev nervös denna gång eftersom att jag kände att jag behövde något nytt. Vill inte direkt att mitt hår ska "floppa" eftersom att det antagligen är det som jag är mest nöjd med och som andra verkar uppskatta mest hos mig.

Så resultatet blev följande.. bra eller dåligt? Det får ni avgöra :)

FÖRE


EFTER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0