This is what my heart beats for...

Hejsan!

Igår så var jag i Torvalla med mina baskettjejor som spelade sin första turnering och första match! Var lite pirrigt innan eftersom att det här är mitt första basketlag och det blev då alltså den första match som jag coachade. Vi spelade två matcher - mot Huddinge och Polisen, sedan så var det även två lagtävlingar som vi gjorde och den ena som var en skotttävling kom vi delad första plats på! Så himla stolt över våra tjejer, känns verkligen som att vi gjort ett toppenjobb som tränare och resten av säsongen tror jag kommer att bli riktigt bra!

På kvällen så träffade jag Therese och Anette, vi tog deras bil till Maxi och handlade lite mumsigt.. och sedans så åkte vi hem till Melodifestivalen. Efteråt så kollade vi lite på Scooby Doo - som gick på tv, dom är ganska roliga faktiskt.

Sen skulle dom hämta sin mamma som varit hos en kompis på middag, så jag följde med och sedan när vi kom tillbaka så mötte mamma mig med hunden. Sen däckade jag såklart i soffan. Mysigt!

Bilder från Easy Basket Challenge.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0